Solklart ;D

Måste bara berätta, igår när jag  robin och aaron var hos ante och sanna så ringde en god vän upp mig och frågade om ja ville ha jobb? och ja självklart vill ja de :) mer än gärna! Hennes chef hade akut behov med personal. Och jag kan ju gärna ställa upp och vill verkligen ha ett jobb :) Kommer dock få åka fram och tillbaka till rissne & solna, men vad fan klart man får stå ut med de, intesant? :) så jag ringde upp "chefen". Hon lät intresserad av de jag sa, så på fredag ska jag hem till henne på "jobbintervju" :D, gyyyd jag blir så himlans nervös när jag ska prata "allvar" med vuxna ;S thihihi.. men nu gör ja verkligen allt för att få mig ett jobb :) och jag vet att jag kommer klara dehär! Så nu ska ja samla på mig lite referenser innan fredag :p.

Och fiin fint väder har vi ju oxå, vaknade 6.00 klev upp med lilleman :)
ville inte somna om eftersom de är så himla fint ute, sooolen skiiiner ju verkligen idag :D ÄNTLIGEN!
väckte robin runt 7. kände att de var dags för 7-sovarn och stiga upp då ;)
ne nu lägger jag in en låt, sen ska ja göra iordning mig . ska snart börja gå mot dagis :)
ha de gött, skriver mer sen.. Puss heey


Connie Talbot - Three Little Birds <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0