rubriklös

Att solen skiner är ju en sak, men att de BLÅSER som de gör är en helt annan sak!
Och väldigt ovälkommet :S!
För mig iaf... :)



Sitter hemma hos robin, med robin och ante, vi har precis vräkt i oss en varsin pizza :p
och ja valde Calzone, (som vanligt). Just love that pizza!
Dom ligger som 2 säckpåsar i soffan och segar. medans jag sitter här och skriver av mig lite och kollar runt :)
väntar på att klockan ska bli 15.00 så vi kan gå och hämta lillpojken :D whhiiii.. Saknar honom när han är på dagis, men jag vet att han har de jätte roligt där med alla barn och saker som han kan leka med :)
får se vad som sker senare då efter att vi hämtat honom, tror de blir upp till Aarons farmor och farfar, jag lovade att göra pannkaka hos dom idag :) så de ska nog bli najs!



sätter in en låt oxå :)
hörs senare, ha de bästa folks. Puss!

Thåström - Fanfanfan


Kommentarer
Postat av: JANNIC

Tack för goda maten.

2009-03-24 @ 19:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0