Goda nyheter

Fick ett samtal för ett tag sedan, de var Alexandra "Chefen" från personlig assisten som ringde..
Jag ska till Rissne imorrn och träffa föräldrarna :).. så imorgon gäller de.. Får jag jobbet? *hoppas, hoppas*
Vill så gärna ha jobbet, så ja ska ge allt imorrn för att dom ska bli nöjda med mig :) hihih..
jag har en känsla imagen att de kommer gå bra, men ja blir alltis så himlans NERVÖS ;/.. och när jag blir de så börjar ja typ skaka ;S och de vill jag ju verkligen inte göra imorrn när jag ska hälsa på dom ;P hahah! nee men slut tjatat om de, de gpr nog som smort... så ja återkommer om detta imorrn efter att ja vart där :) så då får ni veta ;)..



nu såg ja att min gode vän sanna hade lagt upp lite bilder på fb från i fredags, när vi var i sporthallen och lekte med barnen :) så jag lägger upp lite bilder, på Aaron iaf.. sötis prinsen, han lekte för fullt :)
Sov så gott, och ha de så bra så länge! Puss å krams

     

Och så bjuder jag på en snygg bild på mig :P hahah

jag var självklart oxå med i leken ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0