fullpott ^^

J-intervjun gick jätte bra :)
jag är hel nöjd.. för att vara första gången så är ja riktigt stolt över mig själv :)
när ja gick där ifrån efter att jag vart hemma hos Alex (chefen) så gick jag hem med ett stort leénde på läpparna!
hon var riktigt nöjd med mig, nu ska ja bara möta föräldrarna till pojken, så dom kan avgöra om jag får jobbet. Så nästa vecka får jag svaret :) hoppas verkligen att jag får de, vore toppen!
så återkommer mer om de lite senare då ;)

nu sitter jag och aaron och väntar på att klockan ska bli 17.00 så vi kan börja röra oss mot finnsta salen.
Ska väcka Robin snart oxå som ligger i soffan och sover ;O haha..
men vi hörs säkert senare.. ha de guld så länge! :)

Pusss å kraams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0