Fredag ^^

Nu är de verkligen inte lång tid kvar tills klockan är 13.00.. JOBBINTERVJU för min del ;| såå himlans nervöös ;/
fast jag vet att ja inte behöver vara de, men ja har aldrig gått på en jobbintervju så lite nervös får man vara :)
har ju redan pratat med henne(chefen) i telefon och hon var verkligen jätte trevlig och så, men nu ska ja HEM till henne och prata, *sheet* haha ;D ne men ja fixar de ;) vill ju så gärna ha de här jobbet :)
för er som undrar så kan ja ju berätta vad de är för ett slags jobb.
Det är ett jobb i rissne som personlig assistent till en 9årig pojke. den ända nackdelen är väl att de ligger i rissne att ja sånt fall kommer behöva åka sent på kvällen osv. Men har pratat med min gode far och han ställde gärna upp och ville hämta mig på kvällarna om de e så :) Tack daddy!! för jag är en liten klenis som är mörkrädd och föredrar att inte gå själv ute på kvällen då. och spec inte i RISSNE ;/ hahah! Ne men iaf. de vore ju inte helt fel och få detta jobb, tjäna egna pengar och kunna känna sig stolt över att jobbat ihop dom :) För nu vill jag VERKLIGEN jobba :D längtar längtar längtar!

sen ikväll, blir de hinderbana och massa spring för barnen, en kompis har hyrt en gympasal här i bro så vi ska dit med nåra andra och låta barnen leka av sig :) kommer säkert bli jätte skoj :) och så kan man ju själv kanske spela badminton lr så :P
vilket jag tycker är SKIT KUL ;D..
Efter att vi busat där, ska vi vidare hem till robin där jag robin aaron ante sanna och thyra ska äta goood mat :)
vi var och handlade maten tidigare idah :) skriver in ut de här ännu, för man vet aldrig och sanna lr ante läser min blogg och de får bli en överaskning med maten :P hahah ^^ *skojare*.

ne nu ska ja börja göra mej iordning ska snart röra mig, så jag får de överstökat om de där me jobbet ;)
så håll tummarna för min del nu hihihihi :)
sätter in en låt också.. ha de bästa folks.. Pusss på er!!!

Amy Mcdonald - This is the life



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0