Dagens höjdpunkt

Vaknade runt 8.50 slog på tv, kollade runt på alla kanaler, stannade till på kanal history såg att Elvis - The presley family skulle börja kl 9.00.. så ja har suttit och kollat på dokumentär om Elvis hela morgonen. jag bara älskar de! sitta och kolla på när Lisa-Marie & Pricilla berättar om livet med Elvis.. Och hans Familj och närmaste var med oxå. Jag ryser för varje gång dom berättar när Elvis dog, och tårarna börjar alltis rinna.

Här kommer en låt med Elvis som jag älskar! så lyssna nu och njuut!

Elvis - If I Can Dream


passar på och lägger upp ett foto på mig och min käraste Tatuering på Elvis <3 :) jag är ett stort fan som ni kanske märker :D.. Just love Elvis, He is the king <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0