host host

var ner till vårdcentralen idah, efter lååång väntan och få komma in så fick ja bara ett svar av doktorn angående min host - drick vatten, massa vatten bara! jahopp var de inte enklare än så?? snacka om att ja lacka... jag ville ju ha nåt skit som skulle dämpa min hosta.. men men ja gick iaf till apoteket, köpte nå hostmedicin som var recept fritt, gick på 97 hela kronor ;O HÅLL I HATTEN så dyrt..! ajja köpte skiten iaf. så får verkligen hoppas att hostan försvinner snart.. ska ringa till U&D imorgon och se om dom har tid med intervjun imorgon.. s¨jag får svar om ja får jobbet :) vore ju prima! Robin ska börja jobba på måndag. så om jag får jobbet börjar jag oxå nästa vecka lr redan nu i veckan :). Och aaron som fortf har vattkoppor och ska vara hemma från dagis tills näst nästa vecka måste vara hos farmor och farfar ifall vi jobbar , men där är han nog bara med nöjje :D han har alltid kul där uppe..
Komer säkerligen få ett schema om hur ja kommer jobba och så som de såg ut på schemat ja fick i fredags som är en kopia så verkar de blir mycket kvällar/Helger. men de gör inte mig något :)

ja nu kom robin ut från solningen "solariumet". så nu ska vi nog bara glo tv och ta de lugnt, är nämligen hemma hos hans föräldrar har ätit här och så :) blev pasta med bacon, ost m.m.. gott var de iaf!
ne nu ska jag gå och snyta mig och sen mysa i soffan.. ha de gött så länge. Puss å krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0